onsdag 10 december 2014

Charlotte Young - Kontraster och Gränsland

Då var vernissaget genomfört och utställningen sitter uppe! Det har gått över förväntan måste jag säga, och jag kan vara nöjd med det hela. En härlig känsla! Den blir till och med förlängd med två veckor, så hela december månad ut finns möjligheten att ta sig en titt! Jag har antecknat sida efter sida om det här projektet, vad som inspirerat mig, tankar kring diverse val och så vidare. En dag ska jag renskriva det och posta här, eftersom jag aldrig känner att jag kan komma med ett tillfredsställande svar sådär på ett par minuter när någon frågar. Men tillsvidare, här är några bilder från utställningen och processen med att få den klar!













































































Stort tack till alla som kom på vernissaget, och framförallt alla som hjälpt mig att lyckas genomföra detta. Särskilt Jimmy, mamma, Agneta, Stephanie och Niklas :)




Inga kommentarer: